headerheader-400header-800
Volver

SGRA - Continuación de estudos por incumprimento da normativa de permanencia e progreso en estudos de grao

Permite que alumnado matriculado en estudos de grao na Universidade de Vigo poida solicitar a continuación de estudos por incumprimento da normativa de permanencia e progreso.

Alumnado matriculado en estudos de grao na Universidade de Vigo que esgote catro convocatorias nunha ou máis materias, segundo o artigo 9.2. da normativa de permanencia e progreso.

A través da sede electrónica da Universidade de Vigo, polo que, será necesario posuír algún medio válido de identificación electrónica. De xeito excepcional as persoas de nacionalidade extracomunitaria sen residencia en España, poderán usar medios de acceso á sede electrónica alternativos, para o cal deberán iniciar o procedemento enviando un correo electrónico a estranxeiros@uvigo.gal antes de presentar a súa solicitude e con antelación suficiente ao día de peche do prazo de presentación.

1.                   Premer no botón “iniciar tramitación” visible na marxe superior ou inferior dereita da pantalla.

2.                   É imprescindible indicar ben no apartado de medios de aviso de notificación no momento de iniciar este procedemento unha dirección electrónica válida xa que, é o medio polo que se van facer os avisos de ditas notificacións.

3.                   Anexar a documentación obrigatoria seleccionando os documentos que se desexan engadir á solicitude (só PDFs): escrito explicativo que xustifique o baixo rendemento académico e documentación acreditativa como informes médicos, vida laboral ou contratos de traballo, ou calquera outro documento que se expoña no escrito.

Escrito explicativo que xustifique o baixo rendemento académico e documentación acreditativa como informes médicos, vida laboral ou contratos de traballo, ou calquera outro documento que se expoña no escrito

ÓRGANO ENCARGADO DA TRAMITACIÓN

O Servizo de Xestión de Estudos de Grao.

soporte.grao@uvigo.gal

986813607

 

PRAZO DE PRESENTACIÓN

Do 22 de xullo ao 30 de setembro de 2024.

 

PRAZO DE RESOLUCIÓN

Desde o inicio do prazo ata o 11 de outubro de 2024.

 

SENTIDO DO SILENCIO

Desestimatorio, conforme ao artigo 24 da Lei 39/2015.

 

NORMATIVA APLICABLE

Normativa de permanencia e progreso nas titulacións oficiais de grao e de máster

Convocatoria de admisión, matrícula e avaliación nas enseñanzas de grao


Volver