Premer no botón “iniciar tramitación” visible na marxe superior ou inferior dereita da pantalla.
É imprescindible indicar no apartado de medios de aviso de notificación, no momento de iniciar este procedemento, unha dirección electrónica válida xa que, é o medio polo que se van facer os avisos de ditas notificacións
No apartado “expón” especificar o motivo: “solicitude de abandono dun dos dous graos dun PCEO”.
No apartado "Solicita" especificar o nome do grao no que se desexa ser admitido.
Escoller no despregable de destinos o centro no que se solicita a admisión.
Documentación requirida
Non se require documentación
Observacións
ÓRGANO ENCARGADO DA TRAMITACIÓN
A área de grao do centro de estudos responsable da titulación solicitada.
PRAZO DE PRESENTACIÓN
Do 1 de xuño ao 30 de xuño ás 23:59:59 horas
PRAZO DE RESOLUCIÓN
O 31 de xullo de 2022.
SENTIDO DO SILENCIO
Estimatorio, conforme ao artigo 24 da lei 39/2015.